Somnar inom kort

Haha, både jag och jenni ville peppa vår omgivning lite ;) vad tycker ni om sådana där inlägg, är det roligt att läsa om våra mycket djupa tankar? Vi vill dela med allt till er, med- och motgångar, cuz thats life!
Statistiken är bra, men ni kan la allt ta och bjussa på lite kommentarer tycker jag. Vi älskar respons!

Med regnet smattrande på fönsterrutorna och med en varm kopp te (mysfaktorn är hög) har jag satt mig för att göra en prioriteringslista över alla bubblande idéer som jag har inom mig ;) imorgon blir en lång dag eftersom jag ska jobba efter skolan med alla barnen fram till klockan åtta och sedan är det pluuugg för hela slanten..Så vi hörs imorgon för teet kallnar och sängen kallar 💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback