Tonight - EFA mansion

Halloj,
Nu är vi mätta och belåtna, fixat lite med headern och mysat ner oss i sängen för att kolla på en film. Emma och Flami.. stretchar? något oklart...
 
Jag skulle behöva stretcha för Robban gav mig en tuff match idag den lilla rackaren. Vi skulle skritta från KRK till travbanan men hästarna (Robban) var överladdad. Första utmaningen kom när vi skulle förbi en ko, båda blev fem centimeter högre minst! När vi väl kom fram till vårt mål så bestämde vi snabbt för att hålla till i paddocken och inte gå ut på banan - klokt val. Det slutade iallafall med att efter några ordentliga bocksprång så lyckades han få mig att tugga sand. Han är ju bara fyra år så att han busar till det ibland är förstårligt, men ni kan ju tänka er en 170 cm hög unghäst bocka! Inte jätte kaxig är man då ;) Red lite i manegen efterråt och då höll han sig i skinnet. Fina Robbibus. Capris är perfekt som vanligt ♥
 
Capris S, 2001. Top Notch AWS (Robban), 2008
 
Jag är 172, fattar ni hur stor han är den lilla pojken ;)
 
 
nattinatti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback