Ejfaedition on youtube

Idag började min dag fantastiskt med en otrlig brunch hos min älskade vän Mati. Hon fyller hela 18 barre på tisdag och idag vart det släktbrunch. VILKEN BRUNCH, just saying.. nu har jag fått in bruch i varje mening, haha. 
tack för en undebar morgon bästis Mati med familj ♥
 
 
dagen fortsatte med det dagliga stallbesöket. Shannisson fick sig en go promenad i solen ute i skogen och sen springa av sig lite energi, vilket va välbehövligt! Efter de så byggde jag och Rebecka, som äntligen är hemkommen från la espana, upp en liten serie för fux och catt. Fina men väldigt känsliga fux skötte sig toppen! efter ett tag där så kom även jag på banan och fick kontroll på min kropp ;) Tycker det är väldigt kul och framförallt så är det utvecklande för mig att hoppa fuxen, så tack för de! Hittar mer och mer knappar.
Här kommer två klipp från dagen :)
Ni tittar väl in på vår youtube kanal då och då? :D där finns bla mer klipp från idag! 
 
 
 
 
skola imorgon ja..........
 
Godnatt ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback