Försvinn ur mitt liv

Vilken dramatiskt rubrik jag fick till där va! Men det som ska försvinna ur mitt liv är inte så allvarligt som det låter. Det är nämligen så att nu lägger jag undan mina underställ(långa kalsonger som vi säger här på EJFA), aldrig mer för denna säsong, jag vägrar! Dom är tvättade och klara för att packas längst in i garderoben.

Idag har jag även haft stalltjänst, Forever alone.. Men fick en halvtimme över att sitta i solen och jag märkte precis att jag ha fått en knappt synlig ton i min hud som numera är lite mörkare vit än tidigare. Kan det möjligtvis gå att jobba till bruän. Det får vi se. Men om två veckor åker jag på Barcelona så får försöka jobba på min svenskt naturliga, vita hud då!;)

En ny vecka på gång. Inte vilken vecka som helst. Nämligen göteborghorseshow veckan OCH mitt i allt detta fyller bästa Ads år, det ska firas;) En rolig vecka helt enkelt som ses fram emot! Vem som skriver inläggen ska fixas om det går och för er som undrar vart Pontus tog vägen så var det bara att han inte fick plats på hedern, haha. Inte mer spännande än så. Ska se om vi kan få in honom någonstans.

Ha en go kväll, //emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback