GLAD

Känner mig väldigt lyklig! Ni vet dem stunderna man sitter och tänker lite, jag gillar att göra det jag känner mig glad just nu!
Jag har massa fina vänner som jag älskar hur mycket som helst, Mattia och min familj och mina fantastiska hästar som är hela mitt liv! jag har haft väldigt tur med hästarna, jag har inte kämpat lika mycket som Jenni,Emma och Adde tror jag.. mina ponnier har alltid varit väldigt snälla och jag har alltid nollad mina tävlingar unten problem då jag har haft hjälp från hästens sida, sen kom Nano och då för första gången fick jag kämpa väldigt mycket men resultaterna kom där med, Nano är den bästa häst jag någonsin suttit på, med ett hjärta av guld verkligen, en häst som gör allt för sin ryttare!
Nu kom Rinus i mitt liv och här fick jag kämpa med nu går det bättre men det tog åtta månader ;) vi får se hur långt vi komme,r långsamt och säkert så ska man tänka, tycker jag!
mitt ALLT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback