On mah way home

Hola friendsters! 
Nu har vi kört förbi Karlstad och bör inom några timmar vara hemma. Bloggar från min faders mobil och har hittat en massa roliga bilder :) tänkte göra några bildminnen-inlägg. 
 
 Körningen går bra! ;) dock så var orsa ett tufft ställe att börja på kan jag meddela. Turister, isiga vägar och s l ä K t i N g a r. Jag skulle göra en mycket avancerad utbackning från Jims gårdsplan, i uppförsbacke och i sväng (med hela bilen full dessutom. När jag börjat backa så skriker Jim till  - och som de nervvrak jag var, skojar inte HJÄRTATTACK! Nämen Jim log fint och tog upp filmkameran. 
Ute och körde genom staden och får en galning som hetskör och tutar bakom - bam hjärtattack II. Tack Ola för att du hjälper till att lära mig köra i trafiken..... 
 
yaya, här kommer lite passande bilder 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback