på gång!!

Halloj! Dagen har rullat på fint, skönt att dom gör de ibland iaf. Mycket som är tungt för tillfället, men så finns de dom småsaker som livar upp de hela :D Idag fick jag nationella muntliga i engelska avklarat +  skrev A på mitt ridprov vilket var fantastiskt skönt. Min kärlek fick en välförtjänt skrittrunda ute i skogen tillsamman med Jenni och Dan, oerhört mysigt! Dan och Sean ute på äventyr haha. 
 
GöteborgHorseShow och min 18-års dag bjuder denna veckan på. Inte helt dumt de inte. GBG kommer bli fantastiskt i år och ni har väll inte glömt, kom och besök oss i Equiter montern.  Kan muta med både godis och trevligt sällskap ;) + otrolig utrustning såklart, kom förbi för att klämma och känna lite vettja, kan nästan garantera att ni kommer fall in love.  
 
Kan erkänna att hur mycket jag än har taggat för min 18-års dag de typ senaste 5 åren, haha, tror jag att jag har lite åldersnojja. Orkar inte, vill inte, är inte redo för att bli vuxen. Men ålder är bara en siffra, eller hur. Aja, det blir nog kanoners. 
På lördag natt får ni dock se upp i Göteborg, då jag och alla mina snygga vänner ska göra stan osäkra! När jag tänker efter, kom förbi vår monter ons-lör, antagligen då vi är mest sociala ;) 
 
Jobbar på filmen från tävlingen och alla bilderna! Shannon hade sånt självförtroende när hon gick ut från banan, så glad och stolt över sig själv sötnöten. Ville inte gå ut från banan alls :P Då är hästarna som bäst tycker jag,när dem själva tycker att de är störst, bäst och vackrast - då presterar dom på topp! Och visst har hon så rätt så coolingen. Tack för all undebar hjälp Mathilda, Rebeck, Rebecka och Pappa. Dreamteam ;) 
 
/ ads 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback