Rockar nya frillan

whatsup amigos?

Föregående vecka var minst sagt hektiskt, men så rolig. En riktig inspo-vecka minst sagt :D Älskade Göteborg Horse Show som leverar år på år, fantastiskt. Hängde där dygnet runt kändes det som ;) Gick heldagar varje dag och partajade på kvällarna. Så nu är jag full av insperation och laddad på hästfronten, samtidigt som min kropp skriker sömnbrist. Har gjort lite fynd till både mig och shannone men inte släppt loss riktigt så mycket som man hört andra göra haha :P 
Bosatte mig hemma hos Mathilda under helgen i hennes fina lägenhet i gbg. Sedan röjde vi på ryttarfesten i fredags och på ett annat ställe på lördagen då vi firade min 18 års dag :D Det största fetaste tacket till alla älskade människor som gjorde min 18års helg fantastiskt!

 

Ni som undrar vad som hände med Equiter och letade efter oss på euro horse - den tomma montern var vår. Leveransen med alla kläder kom inte fram på grund av hälsoproblem. Vi är mycket ledsna över att vi inte fick visa er detta otroliga märke, men hälsan går före allt! Kläderna kommer komma hit inom en snar framtid så det är bara att höra av er till oss när som helst. Equiter represtenterar exklusivitet, kvalitet och har ett speciellt öga för detaljer och passform - så vi kan mer än varmt rekommentera er märket! :) 

 

Dagen började underbart med att mina fina vänner hade köpt världens finaste högklackade skor till mig i present, wiiiie, och på det så blev det tårta till både frukost och lunch ;) Shannon gick super, hon blir bara bättre och bättre. hoppas det håller i sig! och sen har jag tillbringat hela eftermiddagen hos frissan. 

 

Inte lika bra på att ta fina bilder på min nya frissyr som emma, men jag gjorde ett försök.....! och det blev inte bra..alls. Så bjussar på en oseriös ;) bild istället. 

 

Nu ska jag krypa ner i sängen, droga ipren + halstabletter och försöka tillfriskna från denna hemska förskylning. Imorgon stannar jag nog hemma och har sjuk- samt pluggstuga. Åker till stallet på kvällen och rider hestar, Shannon ska få hoppa lite tänkte jag. 

 

Ett snabbt hej från mig, ska försöka blogga oftare och bättre. Nu är jag trots allt 18 och har mognat på insidan så det borde jag kunna fixa ;) hade gött. 

 

 / Ad

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback