Slut

En hektisk men rolig helg är nu slut! Dags att börja vänta igen, nu blir det ingen horse show för ens om ca 11månader..

Helgen har sett ut så att mycket tid se spenderats i Göteborg. Horse show på dagarna och utgång på kvällarna. I fredags var vi på någon ryttarfest(verkar som att det kanske pågick flera samtidigt;)). Vi hade jättekul! Dock så gick det lite snett när jag och flami skulle hem så vi missade bussen, så kan det bli när man åker på nya ställen. Så det slutade med att vi satte oss och väntade på Centralstationen i något som kändes som en evighet innan vi tillslut var hemma och kunde lägga oss, klockan 06.10.. Haha!

Och igår så åkte vi och red. Sen hem till Flami där hennes mamma lagade en supergod Italiensk carbonara, mums ❤ sedan var det fix och trix inför att åka till Göteborg och fira födelsedag!! Det blev ett random ställe i Göteborg, där vi körde dans hela kvällen. Tack och lov så körde jag utan klackar. Ovan hästtjej;) och efter det så var det hem till Matto som lät oss sova hos henne i hennes lägenhet i Göteborg. Väldigt skönt för imorse 9.30 var det ju dags för Göteborg horse show igen.

Så nu är jag lite trött och skall sova, inga stora inköp idag som i fredags. Men så mycket det finns man vill ha men egentligen inte behöver! Godnatt, nu måste jag få lite sömn!/ Em


Kommentarer
Postat av: Tuwa

Sååå fin blogg! Visst är det skönt att ha någon att blogga med och inte helt forever alone? ;) Jag bloggar också med en kompis och vi bloggar också om 'våra' ponnysar :)

Svar: Ja det är väldigt bra! Okej vad kul, det får vi kolla in :)
EJFAedition

2013-04-29 @ 18:55:55
URL: http://GrymmaDponnysar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback