Vi festar inte vi kör tävling instället!

Hello :)
 
Det blir tävling för Rinus och mig med, det har varit lite kaos då min licens kom fram igår på morgonen och innan de kunde jag inte anmäla mig, igår gick jag in på TDB för att sätta in pengarna och anmäla oss och då hade banken ett problem me TDB och det stog att man kunde ej betala innan kl 15.00 idag.. så då gick jag in idag och då hade KRK stängt av anmälningar snakar om otur liksom.. men nu har jag mailat de och i värsta fall får jag anmäla mig på plats och betala lite extra, bara jag får tävla haha
 
Rinus kändes fräsch och fin både igår och idag, så nu håller vi verkligen tummarna inför imon !! 
det ska bli så kul, det känns väldigt bra att Emma och Jenni ska tävla också, känner mig mycket säkrare.
/Flami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback