Well, Hello There!

Haha vilket möte jag fick imorse. En ung älg kom och passerade framför mig och lilla bilen imorse, precis när jag skulle rulla ut på lilla vägen i området här hemma. Den gav mig en blick, passerade vägen och ställde sig för att ta lite frukost. No reaction. Så jag började rulla, fortfarande ingen tendens om att den brydde sig. Så jag rullade förbi och den sket fullständigt i bilen, som då var kanske 1 meter ifrån den, hmm. Knasig älg!
 
 
Idag har jag varit i skolan för att inte göra någonting nu när jag tänker på det. Vi har uppsamlingsvecka och idag hade vi två lektioner varav det ena ämnet har jag lämnat in allt i och i det andra så var läraren sjuk. Känns inte så värt nu längre att man gick upp 6.15imorse...
 
Menmen sådana dagar kommer ibland. Har fått ridit min häst som var så fin så som alltid, och kom hem tidigt vilket var en bonus. Så nu sitter jag och gör en planering för mig och Fargo fram till den 19:e maj så att vi är klara när det är meetinget. Mest för min skull, så att jag känner att jag är mentalt redo o.s.v. Är ju borta några dagar när jag skall till Frida och Göteborghorseshow i det hela. DÄrför behöver jag en plan och lite struktur i mitt liv, allt blir mycket lättare då!
 
 
Kolla in ikväll igen så kommer lite om vårt företag, vi skall ju jobba på Euro Horse imon, men mer om det sen!
 

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Tur att du e så cooool

2013-04-24 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback