Cykeltur!

Ikväll/natt var det meningen att vi skulle på fest på manege (där många stora tävlingar hålls, Rob har tävlat unghästarna där hela helgen). Det är tydligen stora fester/ryttarfester där hela tiden, efter tävlingarna! :)

Så jag, Alice, Lykke & Emma cyklade tappert hela vägen dit, gick in, såg att det var så gott som tomt just ikväll(alla sparar tydligen pengar inför den stora ryttarfesten på fredag), så gick ut och cyklade hem hela vägen igen, min sko gick sönder dessutom så måste hitta en skoaffär och köpa nya.. Menmen vi var lika glada för det! Det gäller att vara positiv! :D

Så nu får vi ladda upp hela veckan inför ryttarfesten och hoppas vi är lediga på lördag.. :) vi har ju bara två dagar ledigt/vecka tror jag :)

Imorgon är vi som sagt lediga så då tänkte vi ta en välförtjänt sovmorgon, fräscha till oss och ta en liten shoppingrunda, vi behöver choklad och ben&jerrys samt tydligen ett par nya skor nu då.. -.- får se vad vi hittar, om vi hittar..

Nu ska iaf jag däcka, i vårt frysrum.. (haha, Alice sover med dunjacka, fast jag får typ panik så det går inte)
God natt alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback