In the Netherlands!

Igår kväll landade flyget i Tyskland där vi blev upphämtade med bil resten av vägen till Holland! :)
Började jobba idag, har flutit på helt ok tycker jag, även om man alltid känner sig ganska värdelös första dagarna innan man kommer in i rutinerna!

Vi är ju två praktikanter och sedan är det fyra-fem tjejer till jobbar där, plus Nina & Rob då! Så blir rätt snabbt och effektivt i stallet :)
(fast så är det ju samtidigt sjuukligt mycket hästar!)


Har idag ridit fyra hästar, gjort i ordning massa hästar, fixat lite stallsysslor, putsat mm! Känns rätt bra faktiskt :)

Det enda som är jobbigt är att jag och Alice är livrädda för vår husvärd(i huset där vi bor alltså), vi träffade henne först idag och det första som händer är att vi får en rejäl utskällning, hoho..
Plus att det är FEM jävla grader i vårt rum, helt sjukt!! Frös gött i natt kan jag säga, men nu är vi förberedda, filtar, duntäcken och kläder på!!

Nu ska jag ta en dusch(vilket också är lite creepy då man måste städa duschen efter varje gång), och sedan ska vi laga lite middag och sedan däcka.. Helt utmattad! :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback