Låång dag! :)

Vart en lång dag på praktiken idag, då Rob har tävlat hela dagen! Sista hästen hoppade vid 19-tiden, en 135/140-klass(inte helt hundra säker), och VANN så det kändes ju värt det ;)
Herrejävlar vilken omhoppning, helt sjukt.. Grym är han och gryym liten häst(typ 160)!

Förutom tävlingarna så har det vart lite blandat på jobbet, ridit lite, friserat hästar, gjort i ordning & tvättat hästarna som ska tävla imorgon mm! :)

Åkte från stallet vid 19.30 och stressade som fan till mataffären som stänger 20, paniik! Höll på att bli överkörda/köra ner i diket hundra gånger också med cykeln, jag gav mig nämligen på att försöka skjutsa Alice efter att inte ha cyklat på 100 år innan denna resan, kände mig jätteduktig - tills det kom bilar från alla håll på den smala vägen och ingen såg oss typ.. Mammaa!! Blandat panik med skrattanfall där..

Vi lever iaf, och hann köpa massa gott i affären, så nu har vi däckat lite i älskade frysrummet med vår choklad<3

Imorgon är vi lediga, dvs sovmorgon! Underbart! Ska ge mig ut på sko-jakt i "stan".. Sedan är det avskedafika/middag med Emma & Lykke som åker hem på lördag samt utgång efter det!

Vi höres, här har ni lite bilder från dagen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback