Lite nervöst.. ;)

Huh, nu börjar det verkligen dra ihop sig på riktigt inför Holland.. Imorgon bär det av!
Började packa nu ikväll(ute i bra tid som vanligt..), och är nästan klar, fixar det sista imorgon bitti! Shit vad många packlistor det har blivit att checka av, skrivit två egna och fått en av skolan. Mycket att tvätta, hehe..

Har idag (efter ett dressyrpass samt lektion med Ewelina) flyttat tillbaka lilla Mulle från skolan, stackarn.. han som verkade trivas så himla bra där! ;)
Har sedan sagt hejdå till min älskade Danni, efter en helt ok hoppträning(jag känner mig så himla ringrostig bara, men Danni var fin)! Ååh saknar honom redan, mitt hjärta :(
 
Så, nu åker jag i 18 hela dagar till ett helt nytt land med nya människor, men det ska förhoppningsvis gå bra! Det ska i alla fall bli väldigt spännande och lärorikt, en super-erfarenhet inför framtiden!
Håll tummarna för mig nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback