Don't drink 'n' drive

Pluggar-kör-pluggar-skola-rida-plugga och köra lite till.. Det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Så hoppas ni kan förstå min kommande bloggsvacka, så fort jag tagit körkortet ska jag bli bättre. Ska göra så gott nu med men känner att motivationen bara krymper och krymper.

 

Idag har jag varit och kört i Göteborg. Sedan när det var klart åkte jag till skolan och red Fargo. En helt underbar uteritt, bara han och jag. Så mysigt var det för solen hade kommit fram och man fick nästan lite vårkänslor?! Sen var Fargo jätte glad över att få komma ut och kändes så fin så allt var super! Dock förstördes mitt "High on Life moment" lite när Fargo under de sista 20minuterna på hemvägen först fick psykbryt för en lastbil, och efter det för en travarhäst med vagn som sprang på travbanan alldeles brevid vägen. Hästar kan vara dumma i huvudet ibland, ursäkta mitt uttryck men allvarligt talat. Ibland undrar man ju..

Men inna det hände så var allt väldigt härligt iaf! Nu ska jag plugga och ladda upp för att köra Halkan imorgon, spännande! De typsika "öron bilderna" funkar alltid, här är från idag under dagen när solen tittade fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback