Lite mål.. ;)

Jag kom på att jag brukar ju alltid skriva mina mål med hästarna på bloggen(mina gamla bloggar då alltså), varje nytt år! Hade helt glömt det, men kan göra det nu - kanske kan vara kul att veta? ;)
Nu har jag ju fyra hästar att sätta upp mål för, men det är kul! :)
 
Danni
Kort och gott, starta 120 men godkänt resultat!
 
Challe
Få tillbaka vårt flyt, bara ha roligt och förhoppningsvis ta lite placeringar i 95-100-klasser!
 
Mulle
Starta LA dressyr med godkända procent(över 60%)
Starta minst LC(90 cm) hoppning felfritt, ev. starta LB - men det är mer en "bonus".
 
Desty
Vågar faktiskt inte sätta några klara mål med henne, tar det som det kommer helt enkelt i takt med att hon får mer rutin och jag hittar alla knappar på henne!
 
Finaste Danni, är sååå lättad över resultatet idag! Visste väl att satt i huvudet ;)
Där fick ni alla "tyckare" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback