Hallå vänner!

En dag senare kommer resultat plus bilder. Men det var fullt upp igår, direkt efter tävlingen flyttade vi fargo och rinus till bäckagården och sedan åkte jag, mamma och pappa till Ida med familj och var där till natten.

Tävlingen gick iaf jätte bra! Tittiga hinder men Fargo brydde sig inte alls. Det var en stor bana men vår klass var bara byggd på halva banan så det var lite flyt. Jag hoppade 115 med bedömning À:0. Alltså att det ska gå så snabbt som möjligt med inga fel redan från första hindret! Kom runt felfritt med min fina Fargo, men jag rider lite långsamt så det resulterade i två utanför placering! Jättenöjd iaf! Det var på glommen så inte lättaste tävlingsplatsen.

Idag har vi varit och fixat men killarna och packat upp lite saker. Dom har det så bra i stora gräshagar nu, gosarna!

Nu ska jag sova, sista stalltjänsten imorgon och så är det halvvecka denna vecka och avslutning nästa torsdag!! Taggaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback