Hoppat clearround! :)♥

Idag var min häst vääldigt dyr(precis som förra tävlingen, hehe)! <3
Gick rakt på transporten både dit och hem, lika lugn och trevlig på tävlingsplatsen som sist, superfin att rida och var ärlig och glad på alla hinder! Underbart!! <3

Nollade båda rundorna idag med lätthet, i 90-rundan la jag honom lite galet på några hinder(fattar inte varför jag har så svårt att se avstånd när hindrena är lägre än 1 meter?) men han ställde upp ändå! 100-rundan var såå bra, han lyssnade på mina halvhalter och förhållningar på ett helt annat sätt, vilket gjorde det väldigt mycket enklare för mig att lägga honom i bra lägen! Såå glad efter den rundan, fick en fantastisk känsla! :)
 
Känns så skönt att vara på väg uppåt igen!
 
Stort tack till världens bästa Sandra, Sofia & Frida för hjälpen idag(och mamma också såklart, haha - min trogna hästskötare)!! <3
 
100 cm-rundan(sista hindret är inte med då minnet tog slut på mobilen) -
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback