Sveland Cup 2013

Gårdagens tävling ska jag skriva om nu! Igår hann jag inte för Rinus hade inte bajsat(ursäkta om jag skriver om detta) på 30timmar så vi var med honom hela eftermiddagen och gick, åkte runt som idioter och letade paffirinolja eller vad det heter och tiden bara rann iväg. Men nu mår han bra igen så det var väldigt skönt!

Till tävlingen. Den gick skitbra! Fargo hoppade så fint, proffsfotografen Flami fick en sån fin bild på oss på en oxer.
Så först hoppade vi en grund på 10hinder som vi nollade! Efter det var det en omhoppning bland alla nollor från första omgången. Vi var fem stycken. Försökte verkligen i omhoppningen, vilket resulterade i en tredje placering och 1000kr in på tävlingsdatabasen!

Fargo var så himla fin, lugn och allt. Hoppade toppen och tog nya hinder utan problem. Han är verkligen en riktig pärla, vilken häst han har blivit när jag tänker tillbaka. Okej han har fortfarande sina psyk-bryt men annars. Bra känsla genom allt, finns inte så mycket mer att säga ❤

Idag fick killarna gå ut i deras stora betesmark och dom var mer än nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback