Word!

Jag är trött på det där
För vi springer i flock
Är bekräftelsen här
Ja då vinner vi nåt
 
Jag är likadan för jag lever idag
Dragit mitt strå till stacken och jag gjorde det bra
Vem är jag
Hur betraktar dom mig
Men frågorna jag ställer säger mer om mig
Min osäkerhet
Du kan kalla den ångest
Hela kroppen den skakar
Så snälla håll om mig
Ett lyxproblem
Men det är en vardaglig scen
Mycket vill ha mer
Det är så vi bygger problem

Klart alla suktar efter nåt
Och inga drömmar är fel
Men jag kan se hela förändringar
Det vill säga problem
Några dom får mera medan flera dom får mindre
Folk har slutat bry sig så länge dom får sin grej

Vi har förlorat våran själ någonstans på färden
Tappat konceptet och fått fel bild av världen

(bilden har inget med texten att göra)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback