Arivia L♥

För att förklara tidigare inlägg lite, så har jag alltså varit och provridit en häst idag - för träning/tävling! Det gick så himla bra verkligen, allt klickade perfekt - så planen är att jag ska börja rida/tävla henne efter påsklovet när jag kommer hem från Sälen! :)
Arivia L, sto f -05 efter Dutch Capitol! Hon gick 110 som 5-åring, och har efter det vad jag vet inte tävlat så mycket då ryttaren slutade rida. Startade en 100 cm-klass förra året som hon nollade och blev placerad i! Hoppar allt och är väldigt positiv till arbete, mysig att hantera också vilket är skönt efter mitt spark/bit-monster ;)

Är såå glad över den här chansen, det ska bli så sjukt kul och spännande verkligen!
Se upp för oss på banorna senare i vår/sommar! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback