Det går framåt

Jag har haft väldigt mycket att göra dem senaste dagar så att jag hann inte blogga.. Vi hopptränade på skolan på fredag och det gick väldigt bra, det går framåt Rinus litar på mig mycket mer nu och han lysnar, vi hoppade bra övningarna med raka och böjda linjer! jag är väldigt nöjd, känner att allt jag har kämpat med han kommer fram nu!
På fredag kväll skulle vi ut.. men det blev inget då alla vi tre somnade på Addes soffan trötta häst-tjejer som vi är haha lite roligt ändå att vi är 18 år och att vi inte årkar gå ut på en fredag kväll!
Jag har suttit sen kl 18:00 tills nu och pluggade så nu har jag skikat in en stort historia uppgift som skulle in nästa vecka men.. som ni vet åker jag till Italien på tisdag så allt ska vara inne innan det, mamma kommer hem imorgon kväll ska bli kul att träffa henne igen har saknat henne också om hon bara har varit borta i fem dagar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback