Happy easter

Glaaaaaad påsk!!!!! :D 
 
Kom hem till ett hus fullt med gula blommor och det fetaste äget proppat med godis på vardagsrumsbordet, lycka♣ ;)
Imorgon väntas påskafton med späckat schema. Åker eventuellt och hoppar en storhäst vid nio imorgon-spännande. Efter de är det höglanda som gäller där shannon ska trimmas, rebeckas CatWalk ska ridas och hennes fux Xray of Love ska markarbetas. Utöver de så ska allt fixas inför tävlingen på söndag,shannon ska badas, hennes man fixas till så att den blir lätt att knoppa söndag morgon och allt annat + det vanliga med mockning, hö osv osv till alla hästarna. Har dock min alldeles egna groom imorgon så jag behöver bara hoppa upp och ner mellan hästarna, gött!   Gillar att fixa allt själv, allt från mockning till att fixa hästarna, ända sättet jag blir garanterad att jag får som jag vill och vet att det blir ordentligt gjort. Men OJ vad det hade vart skönt vissa dagar och ha lite extra hjälp ;) Jag kommer bli en tuff, kräsen men tacksam chef i framtiden. 
På kvällen ska jag på trevlig påskmiddag hos Hellners. 
 
Vart på handledar kurs idag för bil, nu är det bara att börja övningsköra! Vet att jag är lite sen ute, men har inte haft tid innan. Har rest så fruktansvärt mycket de senaste åren (vilket jag älskar) så det har helt enkelt inte blivit av. Har dessutom bokat uppkörningstid. Om två månader, i slutet av maj, ska jag ha mitt B körkort, vilket innebär att jag passar på att köra upp för släp samtidigt. Tror ni jag klarar de? Det tänker jag göra, har inget annat val då jag åker till Tyskland direkt när jag slutat skolan och måste ha mitt körkort. Ni får hejja på mig :D 
Då får vi se ifall Tyskland kan bjuda på ett lastbilskörkort också..... ;)
 
Och nu är det lov. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra... Antingen så åker jag upp till Dalarna på måndag em, eller så stannar jag hemma eller... så åker jag tillbaka till Valencia, Spanien på tisdag. Har blivit nerbjuden på solsemester av alex ;) vi får se vad det blir..
 
Vad har ni för Påskplaner? Hade vart kul att veta, om det bara gått att kommentera haha. 
 
Glad fux och Catt 
 
 
 
 
Blöt Sean 
 
Bildminnen :) lagtränings-helg för Sylve & Lotta.
 
:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback