Långfredagen

Hej hopp! Började dagen med att åka och träna min häst för Alex. Det var längesen nu och välbehövligt. Hon tyckte Fargo såg jättefin ut och avslappnad i kroppen redan från början. Vilket var kul för jag känner själv att han har blivit så mycket bättre i markarbetet den senaste månaden. Vi hoppade, lite teknik först med bommar och sedan en linje med utsprång som i slutet låg på 135. Fargo var jätteduktig! Dock höjde Alex till 145-150 och då blev det läskigt. Men sen när vi sänkte ner igen så gick det toppen:D

Efter fargo logerade jag Rinus som tyckte det var kul! Sedan hem till rana och rida lilla Razzi på ranagården! Härlig dag, lite stressig dock. Nu är jag nämligen hos Ida som blir 18 när klockan slår tolv! Så nu taggar vi utgång!

Gah har försökt ladda upp bilder hela eftermiddagen/kvällen.... Ni får se imon:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback