Morgondagens planer!

Kom precis hem från en myskväll med goa gamla vänner! Funderar starkt på att bara däcka nu och få lite skönhetssömn!
Imorgon ser schemat ut som så att jag ska hålla i en träning under förmiddagen, åka med Emma in till Höglanda vid lunch och motionera Danni och sedan hem för att hålla i en till träning! Om vädret är fint tänkte jag även köra lite powerwalk efter det, och avsluta dagen med en plugg-kväll, ska dels försöka skriva klart mitt historia-arbete, men största fokus får nog ligga på matten! Har tydligen prov på måndag som jag inte kan överhuvudtaget, fy för matte..

Att sova lät som en väldigt bra idé just nu faktiskt, måste hålla energin och motivationen uppe hela dagen imorgon!
God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback