Resultat från idag

Rinus och jag har varit på KRK och hoppade C.R. idag för första gång sen jag köpte honom :)
Första runda kändes han lite stark jag kunde inte bestämma så mycket och hade inte så bra kontroll, jag hittade inte avståender men Rinus va så snäll och hjälpte mig väldigt mycket!
Andra rundan hade jag mycke mer kontroll över honom och vi kom rätt på nästan alla hinder och vi sammarbetade bättre jag fick en bra känsla!
Snackar om bra vänner (Emma) har varit SÅ snäll! Hon har varit med mig från kl 17:00 till 20:00 på krk i kylan tack så jätte mycket, du är bäst! <3
Imorgon blir det inga lektioner vi jobbar hemmifrån väldigt skönt vi ska bara åka till stallet för att rida och sen åker Emma och jag hemma hos mig.. Vi ska äta sushi imon gott :D
Och på fredag... Det berättar vi imon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback