Solen värmer

Nu har Flami åkt till Italien för att träffa alla nära och kära där, så idag har jag ridit både Fargo och Rinus. Båda var snälla och duktiga. Fargo red jag igenom lite lagom inför dressyren imorgon. Och Rinus kände jag lite lätt på och han blir finare och finare:)

Nu har min mammsi kommit hem igen också, en dag tidigare-skönt. Igår var jag ju ensam hemma men det var också ganska skönt på sitt sätt, lugn och ro:)
Nu ska jag äta och sedan duscha, har nämligen precis varit ute och sprungit-beach 2013 eller nått!? Det var väldigt gött, skönt att springa i 5pludgrader idag mot när det varit -10.. Behövde varken vantar eller buff(halsduk) idag!

Senare ikväll blir det plugg.. Snart lov och mon plan är att i princip vara pluggfri då. Så får jobba på dessa dagar nu.
Sommar snart!! Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback