Thinking about..

Sitter här i köket vi har precis ätit middag, känner mig superduktig det var tacos idag och jag åt bara sallad och grönsaker, vi kanske inte har berättat om det men Emma och jag har börjat ett nytt liv med träning och nyttig mat, inte lätt men sommar kommer snart och vi har ätit verkligen FÖR mycket i Danmark (2 nutella burkar, 7 packet gräddost, massa kakor, mm) så nu ska vi jobba på!!

Danmark saknar vi men det kanske blir sommar jobb under juni.. Will see :)

Livet har ändrat så mycket känns det som, Nano är inte här längre och det är så klart de värsta saknar honom så att det gör ont. Rinus är min häst nu, och EJFA har inte varit tillsammans under året lika mycket Adde har varit borta mycket och allt känns lite konstigt men det blir säkert bra igen när Jenni är också hemma!

Ridit en vanligt pass idag, Emma och jag fortsätter med Alfardads teknik mycket galopp och bra övningar!!

Nu ska jag träna!!!! och duscha :)
Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback