15 maj 2004

En specielt datum indeed! Det var då Fargo föddes, vilket innebär att han blir hela nio år idag! Gammelman snart. Så idag har han fått massa äpplen, det förtjänar man när man är en så supergo häst. Är väldigt glad att han är min, ingen grand prix häst eller jätte "välskolan" haha, men han har lärt mig otroligt mycket ändå och jag hoppas han har lärt sig en del av mig med. Om man ser på det så kunde varken någon av oss någonting när vi började vår resa för 2år och 3månader sen! Och nu skall vi tävla meeting på 110 och 115cm, det trodde jag inte för några år sedan, även om det alltid varit en förhoppning att kunna hoppa dessa höjder med Fargo.
 
Nog tjat. Här kommer tre bilder från idag när vi hade ett mysigt pass i stormen och solen!
 
 
 
Haha, måste säga att fargo är mer fotogenisk än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback