Barcelona

¡Hola a todos!
 
Har anlänt till Barcelona och ska spendera 2dagar till, fulla av kvalité-tid med min syster! En jätte härlig stad, det är väldigt skönt att komma till en ny storstad och inte behöva känna sig helt vilsen, då Frida har koll på det mesta. Så går runt och njuter. Idag började vi dagen med att gå upp för ett berg upp till ett fort, väl uppe tog vi våra egengjorda frukostmackor och lite oreokex. Moms.
 
 

Träningsverk imorgon utan tvekan, detta var bara en del av det hela!
Snygga, sletna, kalla och blöta tjejer väl framme på toppen. Det kom en regnskur under en stund på vägen upp.. Fridas söta lugg :D
Frukost och jättefin utsikt blev en bra belöning efter den backen!
 
I eftermiddag ska Frida ha tenta så då ska jag vara själv. Om solen kikar fram så skall jag spendera min tid på stranden. Men vi får se, solen har varit lite tillbakadragen dessa dagar.. vi höres/ Ämmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback