Dagens resultat!

Allt började perfekt redan från fram hoppningen han var hur fin som helst, lugn och hoppade med bra teknik jag fick kämpa för att hålla mig kvar i sadel haha på 100 cm  
var jag lite nervör viste inte riktigt hur jag skulle rida honom utomhus men han har varit helt underbar, han räddade mig när jag gjörde fel och var med mig och lysnade på allt vi fick en bra runda med bara en konstig avstånd men han tog i ordentligt och hoppade :)
 
Andra klassen 110 cm var han ännu finare vi kom runt och jag fick den underbara känsla som man vill alltid få, kommer att komma ihåg den här dagen det har varit så himla roligt jag lengtade efter att tävla med min prins så mycket och han har börjat tycka om mig nu så det känns verkligen bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback