Lite planering

Hej :)
På fredag har jag varit hos Stefan med lilla Rinus, det gick helt ok faktiskt jag fick massa med uppgifter från han, så nu blir det mycket att massera från min sida 4 gånger i vecka.. vi ska tillbaka den 29 maj och han ska behandlas i framben igen men efter det hoppas jag att Rinus är i topp form hade varit kul att komma lite upp i klasserna innan hans vilo månader i juli då ska han bara äta gräs och vila :)
 
Planen är att jag ska hoppa en till 100 och 110 cm den 21 maj! och sen får vi se går det jätte bra som sist så kanske kan jag prova en 115 innan juli will see!
 
den 10 åker jag med hela familjen till Italien i fem dagar, Rebecka och Emma ska passa min bebis, så snälla är de! efter det är jag en vecka hemma för att sedan åka igen i fyra dagar för att vara med och se på den storsta tävling i Italien från den 23 till den 26 maj.. längtar efter att se det!!!
 
Nu är till och med Emmas och min praktik plats fixat vi ska till stuteri Ask i fem veckor i danmark med våra hästar ! mer bilder och info kommer i en ennan inlägg ;)

 
Här kommer en bild på Rinus mega hopp som räddade mig då vi kom liiite stora haha bästa bebisen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback