Måndag - 5veckor kvar knappt

Det blev visst så att jag däckade igår innan jag hann orkade ta tag i något! Jag har haft några supermysiga dagar med Frida, härligt att träffas igen. Det var länge sen!! Skönt att prata lite om allt och lite till.. Bilder kommer men det dröjer nog lite. Denna veckan måste jag lägga all min fokus på Fargo inför helgens meeting och även fokus på skolan så bilderna kommer prioriteras i tredjehand. Men skall skriva så fort tiden finns till. Men inläggen är kanske inte så roliga ändå så är nog bättre att inte skriva alls :)
Jag kan bjuda på en flum-film på min busiga lilla svarta bushund i alla fall! Inte helt normal hund..
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma O

Monstermolli....

2013-05-13 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback