Vilken dag! :)

Har haft en del att stå i idag, som ett gött avslut på veckan ;)
 
Var uppe tidigt med brorsan och fixade en pannkaks-frukost till mamma på mors dag, tog sedan moppen in till Höglanda vid 10-tiden och red Danni ett lättare pass i paddocken - FIN häst<3
Sedan har jag hållt lite träningar, pajat moppen samt fixat den på samma dag, börjat flytta in lite grejer i mammas nya lägenhet som hon flyttade in i idag, och efter detta har jag fixat PRAKTIKPLATS inför hösten(bättre sent än aldrig..) där jag ska jobba i 5 veckor! På en verksamhet i Lerum som heter CJ Showjumping, ska förhoppningsvis ta med mig Danni dit(om det finns plats dvs) också, ska bli jätteroligt! :) Så har fyllt i massa praktik-papper och ansökningar nu samt börjat plugga lite på mina sista arbeten i skolan! Puh..
 
Nu ska jag åka och rida fin skimmel, lite spontant! Skojskoj! :)

Ska verkligen försöka komma på något vettigt eller kul inlägg att skriva senare, men annars så hörs vi imorgon!
Världens bästa, älskar dig så mycket mitt hjärta <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Marris

Pannkakorna va fantastiskt goda!! Tack <3

2013-05-26 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback